Демократії вчимося граючись
У рамках проекту DOCCU у Великолепетиській ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 05.01.2018р. було проведено педагогічну раду на
тему: «СУЧАСНА ШКОЛА: ВЧИМОСЯ ДЕМОКРАТІЇ» . Розглядали наступні питання:
1. Розширення
понять з ОДГ/ОПЛ.
2. Розвиток
компетентностей педагогів з ОДГ/ОПЛ.
3. Визначення
ролі вчителя у формуванні демократичного школяра.
4. Створити
модель демократичного школяра (Портрет демократичного учителя та учня).
Протягом
проведення ПР педагоги спілкувалися, радилися, дискутували.
А налаштуватися на
співпрацю допомогла вправа «Криголам», яка дала можливість учасникам педради
висловитися, повідомити щось про свою
педагогічну діяльність одним реченням за схемою «Я ……. І це класно!», щоб створити умови для
ефективної праці.
Педагоги заздалегідь були об’єднані в команди й отримали
випереджальне завдання: опрацювати теоретичний матеріал з посібника Рольфа Голлоба
«Навчаємо демократії»: «Три основні принципи ОДГ/ОПЛ», «Компетентності з
ОДГ/ОПЛ», «Ми створюємо світ у нашій
свідомості»: конструктивістське навчання ОДГ\ОПЛ» , Професійна етика вчителів
ОДГ/ОПЛ: три принципи» та ознайомити
колег з ключовими поняттями, показати майстер-клас
використання ОДГ та ОПЛ на практиці).
Не меш цікавою
була вправа «Я відповідаю за тебе» мета
якої - розвивати в учнів віру у своїх
педагогів, віру у своїх товаришів, віру в людей, віру в самого себе.
Педагоги креативно підійшли до створення моделі
«Демократична школа» та портрета «Демократичний учитель», «Демократичний учень».
А підсумком стала вправа «Баласт».
Кожна команда отримала аркуш паперу з назвою «Баласт».
Учасники команди записали риси особистості,
що є неприйнятною для демократичного вчителя.
Наприкінці «Баласт» урочисто викинули в смітник.
Педагоги зробили висновок , що головне завдання нашого
закладу - виховання фізично і морально здорової, духовно багатої та гармонійно розвиненої особистості, яка
поважає права, розуміє і виконує свої громадянські обов’язки, любить рідну
землю та дбає про збереження культури свого народу.
Немає коментарів:
Дописати коментар